Gripp wint Abri concessie Nijmegen

Nijmegen-bari-1024x606

15 feb Gripp wint Abri concessie Nijmegen

Gripp wint concessie Nijmegen

LEIDERDORP / NIJMEGEN – Met ingang van 2019 exploiteert Gripp 415 reclamevakken en zeven digitale schermen in Nijmegen. Dat heeft de buitenreclame exploitant recent bekend gemaakt. De vakken zijn verdeeld over Abri’s (190), windschermen (10) en kiosken (9). Gripp is een snel groeiende onderneming. ,,Nijmegen is een belangrijke stad met ruim 175.000 inwoners”, zegt Algemeen Directeur Jeroen Hillenaar. ,,Het is daarmee een fantastische aanvulling op ons netwerk.”

 

Gripp groeit gestaag uit tot een belangrijke speler op de markt. In korte tijd heeft het bedrijf een waardevol en veelzijdig netwerk opgebouwd. ,,Nijmegen vormt echt een mijlpaal”, vervolgt Hillenaar. ,,Het is één van de belangrijkste steden in het Oosten van Nederland. Met het winnen van deze concessie markeren we een grote stap in de ontwikkeling van het bedrijf. Het illustreert bovendien onze ambitie. Die ambitie is niet simpelweg groeien, maar uitbreiden op een relevante manier. Duurzaam, innovatief en op basis van zinvol bereik voor adverteerders.” Nijmegen is wat dat betreft een schoolvoorbeeld, aldus Hillenaar. ,,De Abri’s zijn duurzaam ontwikkeld en voldoen aan de strengste milieueisen. Dat is belangrijk voor ons. Daarnaast moeten de objecten van toegevoegde waarde zijn voor zowel regionale als landelijke adverteerders. Dat is in deze stad absoluut het geval. We combineren analoge panelen met digitale schermen en de objecten bevinden zich op absolute A locaties. Adverteerders kunnen we dus maatwerk bieden. Voor elk budget. Zowel landelijke partijen die Nijmegen in een nationale campagne willen meenemen als het MKB kunnen bij ons terecht.” Hillenaar is trots op de stappen die zijn bedrijf maakt.

Geen reactie's

Geef een reactie